Funkykidz...

Sitter här utanför funky kids och väntar på att det ska börja.
Har köpt biljetter till årets show med :-)
Och så anmält Loke till nästa termin.
Dans tränaren sa att det med all säkerhet finns plats nästa termin. Och då kommer Loke bli jätte glad när jag berättar detta :-)

Grim är med mig här och han tycker inte alls att detta verkar vara nått kul alls...

Fy solen har vart så varm och stark de sista dagarna att jag tror jag dragit på mig en släng av lätt solsting...
Jag verkar ju inte tåla solen alls, utan jag är en såndär som måste ha keps på mig från det att solens första vår strålar tittar fram...

Iallafall, ska bli kul att se vad Alfons lärt sig på söndag.
Vi vuxna har inte fått vara med och sett vad de gjort sen mitten på terminen. Så det är ju ett tag sen :-)

-----------------

Fick just veta att barnen ska uppträda på wången dagen med, de som vill alltså. Och det kan jag absolut tänka mig att Alfons vill.
Lovar att uppdatera med en massa bilder från showen både på söndag och nästa söndag.

Nej nu ska jag läsa bloggar och vänta på Alfons.

Vilka är era favorit bloggar? (förutom min såklart...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0