Funky kidz!!

Idag hade Alfons sitt uppträdande med Funky kidz.
Vi var i Östersund och kikade på dem.
De var verkligen super duktiga!
Alla barnen som dansade var duktiga, vissa mer än andra. Men alla dansade och försökte iallafall.
Loke och Bellatrix var jätte intresserade de med och ville gärna dansa.
Så Loke ska som sagt börja dansa till hösten han med.
Sambon spelade in Alfons dans, och så fort jag har länken kommer den här.
--------------------
Här kommer länken: >>tryck här<<
---------------------
Det blir fullt upp framöver nu.
På tisdag är sista gången med Funky kidz i Alsen,
Onsdag börjar både Alfons och Loke på fotboll i trångsviken.
Glömde ju att imorgon så ska jag ut och rida, första gången på typ 1 år!!
Så håll tummarna att det går bra :-)
Sen veckan efter är det yoga för mig på tisdag!
Äntligen!!!
Och på onsdag är det fotboll för pojkarna.
Få se vad Trixie ska börja med, visserligen är hon nog för liten att ha en aktivitet, så hon får nöja sig med att rida på Tindra lite till och från.
Nej nu ska jag se vart sambon tog vägen och sen ska vi kolla på, den filmen, hur många lingon finns det i världen?
Eller vad det nu heter...
Iallafall....

Kommentarer
Postat av: Zarah

Var är du? :/

Inget mer bloggande?



Kram

2012-06-14 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0