en glad häst??

Tindra har sprungit och busat med fåren halva morgonen.
Det blåser ganska rejält här idag så jag antar att hon blev lite busig av vädret.
Så himla söt är hon. och såklart så har jag inget batteri i telefonen när jag tänkte fota...
så ni får helt enkelt nöja er med att fantisera =)

idag blir det en lugn dag med städning på schemat,
imorgon blir det mera fullt upp.
först ska jag rida på förmiddagen, runt 9, 9.30 tänkte jag vara i stallet, och sen ska jag hem och vid 13.15 ska jag vara i krokom med Grim och träffa läkaren för hans 2 månaders koll.
sen blir det lugnt igen.

på fredag ska alfons med hela skolan till jamtli och sedan badhuset.
och vi ska handla... oj vad det behövs att handla.
allt är typ tomt i skåpen...

nej nu ska jag göra nått så galmouröst som att plocka ur diskmaskinen, dammsuga, slänga in en maskin tvätt, vika 3000 kg kläder. och när allt detta är gjort blir det nog lite trolldegs pyssel.

kan inte ni läsare gör mig en tjänst?
skriv gärna en kommentar om vem ni är, ålder, hur många barn ni har, vart ni bor och lite sånt.
alltid kul att veta vart ens läsare kommer ifrån!

---------------------------------------------

i somras vart vi ute med en vän och deras flotte.
vi fiskade en massa, så mycket att det räckte åt en hel middag.
visst ser det mysigt ut?

jag längtar tills fiske säsongen börjar igen.
då ska vi förhoppningsvis ut med deras flotte igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0