Jomenvisstserru...

Sådär ja, nu fick jag ner blogg appen til min iPad och kan därmed blogga igen.
Då ja typ endast använder mig av ipaden men har inte kunnat blogga, så det helt enkelt inte blivit några inlägg.

Alfons har nu gått på sommarlov. Hände visserligen förra veckan... Men ändå...

Denna veckan har han fotbollsskola, men han är nog i nån växt fas för han orkar inte spela fotboll nån längre stund, eller vara särskilt pigg och trevlig heller för nån längre stund.
Men jag intalar mig att det är en fas, det är EN fas, det ÄR en fas, det ÄR EN FAS!!!
Tänker jag och dunkar mitt huvud i väggen.
Min fina goa glada unge är ett hormonstinnt litet "monster".
Men det går över, eller?!?!?!

Ja Grim han vänder sig från rygg till mage och ålar sig iväg, men han orkar inte nån längre stund, men det är skönt det med. Då har jag iallafall en som vill sitta still!

De andra två trollen är som vanligt, goa och glada på dagis och bråkar när de kommer hem.
Även de har gått på sommarlov nu, så vi får väl se hur länge det dröjer innan de driver mig till vansinne och man hamnar på hispan!
Hahaha...

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Så, ta det lugnt, andas, räkna till tio! :-D

2012-07-05 @ 08:40:47
URL: http://www.pyssellstugan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0