längesedan sen sist...

ja, det blir visst lite långt mellan inläggen, ber om ursäkt för det...

Iallafall, jag har äntligen kommit på vad jag ska bli när jag blir "stor" och det är underbart att komma till den insikten. dock så får detta bli en liten kliffhanger, då jag först vill bli det innan jag talar om det här, just för att så mycket kan gå fel på vägen. men om och när det blir av, då blir det nått kanon bra!
så håll tummarna så får vi se om det går vägen.

änyway...

vi är på semester nere i småland och en del skoj har vi hunnit hitta på.
här nedan kommer en liten bildkavalkad!











sen har vi vart på Ikea, på standen i bergkvara m.m
men här är en liten bild av vad vi gjort =)
Hoppas ni gillade det!
(och ja, Grim var med hela tiden och sambon men, men de fastnar inte alltid på bild)

Kommentarer
Postat av: Zarah

Va mysigt ni ser ut att ha det!":)

Kram från oss

2012-07-08 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0