Hjälp!!

Vart nyss hos mödravården för efterkontroll efter förlossningen. Fick som vanligt svara på de vanliga frågorna, nej jag röker inte, ja allt känns bra, bebisen är snäll osv

Ställde mig sedan på vågen...
WTF!!! jag väger just nu hela 64 kg!!
Jag har aldrig aldrig aldrig vägt så mycket i hela mitt liv (när jag inte vart gravid så klart)

Så nu är det ut med allt gott i skåpen och hård träning som gäller!!

Ska köra sådär LCHF, men behöver lite hjälp från er läsare.
Jag kan absolut inget om just LCHF, så recept och tips mottages tacksamt!
För nu ska man bli nyttig!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kolla Katrin z's blogg

Hon kan allt om lchf.

2012-04-27 @ 23:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0