egen företagare?

skulle verkligen vilja starta nått eget,
helst skulle jag vilja ställa ut mina tavlor och så, men jag är så blyg så jag vet inte om jag skulle våga... men nån gång så =)

sen skulle jag gärna vilja sy en massa barnkläder och sälja, eller starta ett eget klädmärke... men det kommer lite längre fram, när lille Grim är äldre.

Hmm... såg att det var nån som undrade:
ja min yngsta heter Grim, och han har Valentin som andra namn.
Dottern min heter Bellatrix Sol Viktoria med Bellatrix som tilltals namn.
Sen har jag Loke, som heter Loke Alexander med Loke som tilltals namn.
Och sist men inte minst har jag Alfons Oliver, men tilltals namnet, Alfons.

Och Alfons är född 20/4 2005
Loke 11/12 2007
Bellatrix 26/10 2009
Grim 21/2 2012

---------------------

just det matlagning var det ju....
på återseende....

och för er som undrar, japp jag har fått igång min dator igen,
och nej min mobil funkar fortfarande inte att ringa till eller skicka sms till....
så maila gärna: [email protected]

och ni som undrar (kanske ingen gör det??) varför jag har bytt från nattstad hit, är för att jag inte vill att min farfar ska hålla på att följa bloggen...
kanske han hittade hit ändå, vem vet, men då förblir jag iallafall oviss om den saken....

------------------------

nej nu blir det matlagning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0